Сертификати
ISO 9001:2000 е един от най-популярните в света стандарти. Изискванията му се спазват от над 776 000 организации в 161 държави. ISO 9001 отдавна се е превърнал в международен еталон за управление на качеството в бизнес отношенията. Целта на стандарта е да подкрепи организациите в стремежа им за "управление на качеството", което означава, че те трябва:
- Да задоволяват изискванията за качество на клиентите;
- Да спазват нормативните изисквания;
- Да повишават удовлетвореността на клиентите;
- Непрекъснато да подобряват дейността си.
"Система за управление" се отнася към структурата за управление на процесите и бизнес дейностите в организацията, която превръща входните ресурси в продукт или услуга, които удовлетворяват изискванията на клиентите за качество, съответстват на нормативните изисквания и отговарят на целите на организацията. Стандартът осигурява рамка от изисквания за управление, които позволяват на организацията да се фокусира върху изискванията на клиента, управлението на процесите и непрекъснатото усъвършенстване.
За повече информация относно Moody, посетете:
Муди Интернешънъл - официален уеб-сайт